• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Дослідно-експериментальна робота

Тема дослідно-експериментальної роботи: «Створення психолого-педагогічних умов соціалізації особистості школяра»

Завдання дослідження:

1. Проаналізувати теоретичні положення щодо процесу соціалізації особистості школяра.

2. Обґрунтувати комплекс психолого-педагогічних умов соціалізації особистості у навчально-виховному процесі, розробити та апробувати модель Школи розвитку, що сприяє процесу соціалізації.

3. Визначити критерії, показники соціалізації особистості та з’ясувати реальний стан соціалізації учнів різних вікових груп.

4. Укласти та апробувати пакет методів та методик діагностики соціального портрету особистості школяра.

5. Укласти методичні рекомендації для педагогів загальноосвітніх навчальних закладів щодо спрямування навчально-виховного процесу для успішної соціалізації школярів.

Термін проведення експерименту: 2016 – 2021рр.

Етапи дослідження.

І етап (діагностико-концептуальний) – травень 2016 р. – червень 2017 р.

ІІ етап (формувальний) – вересень 2017 р. – червень 2020 р.

IІІ етап (узагальнювальний) – вересень 2020 р. – червень 2021 р.

Науковий керівник:

П.І.Б. Ткачук Надія Михайлівна

Місце роботи: Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти.

Посада: завідувач науково-дослідної лабораторії освітніх інновацій та координації діяльності РМК (ММК).

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук.

Науковий консультант:

П.І.Б. Вітюк Валентина Василівна.

Місце роботи: Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти.

Посада: проректор з наукової роботи.

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук.

Вчене звання: доцент.

Кiлькiсть переглядiв: 498

Коментарi